1yenianne arzuiv bende var cok şişim ayaklarımda şiş.. Bugün doktordan geldim kaşıntı sorunum vardı iç hastalıklarına yönlendirdi bir hapa başlattılar hapta gebeler için uygun değil diyor reçetede eger kullanmazsam değerlerim düşmesse bebeği erken alırız küveze dediler..Morelim bozuldu..
merveozbey arzuiv 37+5 günlüğüz ellerimin ve ayaklarımın şişliği bir şişiyor bir iniyor ara ara sancılarım oluyor
Emedko arzuiv Sancım yok ama arada kasılmalar oluyor . Ayaklarım ellerim ödemli hep . Bazen iniyor bazen şişiyor. Otururken aşırı rahatsız olmaya başladım göbeğim rahat oturmama izin vermiyor artk . Arada mide bulantısı oluyor ama çok değil. Onun dışında herhangi bir sorun yok
Eliiiiif 37+2 🥲 sancım çok fazla çıkıyor nstde,1 cm açıklığım var heryerim ağrıyor biran önce gelsin istiyorum bu arada 3 kiloymuş
KubraKaranKaya arzuiv 37+3 üm perişanım cuma doğuracağım inşallah. Ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum. Ayağını sağ gögsümün altına soktu canım yanıyo çok
haydinyildiz Ne sancim ne acilmam ne odemim hic biseyim yok surpriz mi olacak birden mi bastiracak hic bilmiuorum 😕
Esracumaliii Kızlar acil bakın 37+4 deyiz ve şuan sağ kaburgamda bir yerini dayadı büyük ihtimalle ayağı nefesimi kesiyor ve oksamama rağmen orayi yumsamiyor belime de ağrı girmeye başladı sizce neler oluyor
Melo21 Esracumaliii benimde oluyor, ayağa kalkıp yürüyünce geçiyor, bebeğin hareketleri bu normal merak etmeyin
Esracumaliii Melo21 çok hareketli zaten alışkınım hareketli olmasına gün geçtikçe daha çok hareketli olmaya başladı ama daha yeni hissetigim çok farklıydı normalde azalması gerekmiyor mu hareketlerinin ?
Melo21 Esracumaliii 37+6 dayım, ve hala hareketli benim minik, İnan ki çok normal, zaten kontrölüne gittiğinde doktor sıvısına vs vs bakacaktır herşeyine merak etme 🌸
Mrv135 arzuiv Hiç ödemim yokmuş dün kontrolde dahiliye doktorum söyledi. Çünkü sıfır tuzlu yiyiyorum ve çok su içiyorum. Sancı var diye gittim dün doğum tarihi aldık haftaya bugün doğum yapıcam inşallah 😍