Merhaba Happy Mom ailesi
30+5 ten sesleniyorum. Tiroid rahatsızlığımdan dolayı gebeliğin başından beri ilaç kullanıyorum zaten şimdi birde nabız yüksekliğinden dolayı doktorum ilaç kullanmamı istedi. Bu süreçte sizlerde de ilaç kullanmak zorunda kalanınız var mı?