Nazlican46 tabi ki de. Şubat sonu doğacak tam kışa denk geliyor ve bulunduğumuz şehir soğuk oluyor.
5 Li uzun kollu zıbın kısa almayacağım çünkü be tane de içinde zıbınlı takımlardan alacağım. 0-3 aylık.
3 tane kalın tulum 3-4 tane ince olanlardan 1-2 tane hırka bunu az alacağım çünkü hem ben hem annem örgü olarak yapmaya başladık ceket yelek vs. Bolca çorap eldiven bere alacağım. 2 tane kalın olan müslin battaniye 1 tane nohut battaniye az alıyorum çünkü annem de 3 tane örecek. Takımı falan az gibi olabilir ama daha hem arkadaşlarımız hem annem hediye alacakları için fazla bile çünkü hemen büyüyorlar ve 0-3 ay olanları 3 aylık olana kadar giydiremiyormuşsun bide kilosu da çok etkili. Doğduktan sonra 6-9 aylık falan almaya başlamayı düşünüyoruz bebeğin gelişimine göre.