Turkerg Hani ikinciler daha erken doğardı?😂 İlk oğlum 39+0da doğdu. Bu oğlan hala gelmedi😅 Post açtım artık belki bugün gelir😇
suscarparimm Turkerg Böyle 38-39 da doğuranları görünce bi garibime gidiyo ya 😂 42+4 de geldi benim eşkiya 😂
Pasalarimmmmm Turkerg benim ilk oğlan 41 de doğdu şimdiki 36 dan gidiyoz ama older ilerlemez gibime geliyor zorluyor beni baya
Melisa035 Turkerg oğlum 37. Haftaya girdiğimiz gün gelmişti kızımda şuan 37+3 te ve 3 cm açıklıkla 2 haftadır dolanıyorum gelesi pek yok galibasııığğğ ☺️☺️❤️🥰
Ysmndnz suscarparimm 42 miiii 😁 doğumu başlatmadi mi doktorun o nedir öyle yaa az daha beklese dïş çıkartıp gelecekmiş 😀 40 tan sonra tehlikeli diyor ya doktorlar kakasini falan yapıyormuş bebek
Erva94 suscarparimm çok durunca çok kilo alacak gibi geliyor bana ama sizde öyle olmamış 38 de 3300 dü benim 42 ye kadar dursa nolur dedim bi an 😂
suscarparimm Ysmndnz Propess verip 1 hafta bekletildi açılma ilerlemeyince suni sancı aldım oda olmayınca sezeryan ben beklemek istedim
Turkerg SutlacimiYedimmiBen ikinci dogumum cok rahat gecti. Tahminimden cok daha rahat. Dogum oncesinde hacamat yaptirmistim onun etkisi oldugunu dusunuyorum