Slamdmr valla benim doğumum suyumun gelmesıyle başladı. 5-3 dk aralıklarla karnım kasılıyordu ama acı sancı hissetmiyordum. Kasılıp gevşiyordu yani anlamadım bile doğum sancısı olduğunu. Bir anda suyum geldi. Hastaneye gittiğimde 2 cm açıklık vardı. Nst doğum sancıları çıkıyordu ama ben gram sancı hissetmedim. Haliyle hemen suni sancı taktılar ve doğumum bu şekilde 5 saatin içinde gerçekleşti. Tattığım tek sancı suni sancıydı maalesef ☺️