Anne4142 evet kendiliğinden geldi dün gece 12-1 gibi ansızın kasıklarımdan sancı girdi ben ilk başta gaz sancısı sandım çünkü burdaki okuduklarımin ve blogta yazanlar ilk sancinin belden ve sırttan girdiğini yazıyordu bende ilk gaz sancısı sandım ve o yüzden önemsemedim ama gittikçe arası sıklaştı 5-6 dk da bir sancı giriyordu ben anladım bu doğum sancısı sonra hemen hastaneye gittik ilk olarak 1 cm acikligim vardı sonra gece saat 2-3 gibi 3 cm oldu sonrasinda 9 cm e kadar sancı çektim ve öğlen 12-1 gibi oğlum dünyaya geldi