Kızlar büyük ihtimalle 3 hafta sonra sezaryen olacağım, ikramlık olarak çikolata kolonya ve lohusa şerbeti düşündüm hastaneye ziyarete pek gelen olacağını düşünmüyorum ikramlıkları evde vereyim diyorum yada yanıma mı alsam bilemedim siz nasıl yapacaksınız