Bugün 50 gr şeker yüklemesi yaptırdım açlık 90 şeker yuklemesinden 1 saat sonra çıkan sonuç 150 çıktı 3. Test yapılmalı miydi sizce doktorum yaptırabilirsin dedi ama ozel hastanede 2 testte bıraktılar doktorum yarın 100 Gr şeker yüklemesi için tekrar gitmemi istedi aklım çok karışık bu durumla karşılaşan var mı acaba