MrymYsf Ahu dudu çayı ☺️
Ben iki gebeliğim de de içtim rahimi çok rahat açıyor ilk doğumum 2 saat 30 dakika sürdü sancı ile birlikte ikinci doğumum 2 saat 20 dakika ☺️Yırtılmam da olmadı hatta ilk doğumda akşam hastaneye gittim 40+0 olmustum doktor hiç sancın yok tsd dedi tecrübeme göre en az iki hafta geçilmeli olur dedi akşam çayı içtim sabah zor yetiştik hastaneye ;) doktor niye geldin dedi bi vakti 6 cm açılma var hemen doğuma aldılar eşim arabayı park etmeye gitmişti geldiğinde oğlum kucağındaydı eşim şaşırdı bu bebek kim diyor 🥰😂😂