Kızlar ben 20 gün önce sezaryen oldum bugün sabah kesik yerinde kan gördüm 2-3 damla hemen doktora gittim baktı rahim toparlanmış bastırdı sıvı çıkışı da olmadı doktor da şaşırdı 20 gün sonra nasıl kanar diye tekrar antibiyotik ve krem verdi başına böyle bişey gelen var mı merak ettim neden olmuş olabilir bende bilemedim dikkat ediyorum da