Cansugamze_ İkinci Bebeğim miss kokulum şuan yanımda kızlar hastaneden buraya yazıyoruz yarında burdayız Perşembe evimize gidiyoruz❤️🥰🥰 Allah hepinizin yardımcısı olsun kızlar öpüyorum ❤️❤️
mhrmom Cansugamze_ yaa Allah analı babalı büyütsün inşaallah 🥰 süreç nasıl ilerledi peki? Belirtiler neydi? Nasıl anladın?
Cansugamze_ mhrmom amin kuzum hepimiz inşallah kontrol die geldim ama düzenli sancılarım çıktı normalde yarın da bugün gelesi gelmiş😂❤️🥹
Banuclk Gözünüz Aydın 🙏🧿 sağlıkla büyütün inş 15 Eylül’de benim doğumun inş sezeryan olucam erken gelmezse kızım 🙂 süreç nasıldı biraz bilgi alabilirmiyim??
Cansugamze_ Banuclk heyecan korku vardı tabi ama olumsuz hiç bişy yaşamadım kuzum inşallah hayırlı doğumun olur sninde❤️🥰❤️
tazeanneveminigi Ayy kuzum çoook sevindim. Rabbim bizlere de nasip etsin inşallah. Hayırlı evlat olsun canım. Devlette mi doğum yaptın 🥰
Cansugamze_ tazeanneveminigi ya çok saol canım bnm amin inşallah 🥹🥰 evet devlette doğum yaptım şuan hala hastanedeyim yarın inşallah eve ❤️
tazeanneveminigi Cansugamze_ müsait olduğun zaman benimle de doğum sürecini memnuniyetini falan paylaşır mısın kuzum benim de kafam karışık devlette yapsam diyorum ama 😊