Nilssu Bugün sağlıkocağından verdiler günde üç damla kullanın dediler ama bebek için ki kendim için mi söylemediler ya kafam karıştı bebeğim 1 haftalık kızlar bu damla yetişkinler için mi?
duru_pars Nilssu canım önemli bir damla kullanmanı tavsiye ederim hem senin için hemde bebek için . Ben kullanamadım mide bulandı çünkü ama kullanabiliyorsan sen kullan .