Daha doğrusu sancı mı onu da bilmiyorum ilk gebeliğim olduğu için Anlayamıyorum galiba son bir haftadır belim ikiye ayrılacak gibi Kasığıma sancı giriyor ve o an yan dönmesem veya ayağa kalkmasam ölüyorum galiba diyorum Ama öyle böyle değil bağırtacak şekilde aranızda bu durumla karşılaşan var mı nasıl başa çıkıyorsunuz bazen dayanılmaz hale geliyorum acaba doktora gitmem mi şart mı böyle durumlarda 😒