ariigulerr canim bence baska doktorlarada danış mutlaka. Benim ikiz erkek kardeşlerim icinde doktorlar ayni seyi söylemisti. Kafaları yapısık almamiz lagzim faln demislerdi. O zamn babam bir sürü doktor bir sürü hastane gezmisti. Hepsi ayni seyi söyledi. Ama babam kıyıp aldırmalarına musade etmedi.sırt sırtami ne duruyorlarmis sanırım o yüzden öyle gözükuyormus Çok şükür şu an 15 yasında kocaman delikanlı oldular. Bu cok ciddi bir karar bence tek doktorla kalma derim