_Aysel_ kizim 18 aylık emiyor 28 haftalık hamileyim doktorum doğumdan sonra da tandem emzirme yapabileceğimi söyledi bu yüzden kesmedim bir zararı yok aslında ama bazı doktorlar bu durumu desteklemiyor ben emzirme danışmanı , kadın doğum uzmanı , ve diyetisyen ile beraber ilerliyorum her ay düzenli liste veriliyor ona göre beslenme düzenini ayarlıyorum yani zaten şuan o bebeğinde sana ihtiyacı var bağışıklığı güçleniyor vs ben emzirme taraftarıyım Allah nasip ettiği sürece hiç kesmeyi düşünmüyorum ki benim kızım tam olarak bana bağımlı ben sezaryan olucam mesela emerek uyur hep bıraktırma gibi bir egilimde bulundum psikolojik olarak travma yaşadı çok erken konuşmaya başladı kızım bu memeden ayırma sürecinde birden konuşmamaya herşeye ih ih diye istemeye hircinlasmaya başladı sonrasında pedegog da emzirmeyi devam ettirmem gerektiğini kiziminda bu durumdan çok etkilendiği için kendince bana karşı bir isyan başlattığını söyledi çocuk doktoru da onayladı Bende hala emzirmeyi sürdürüyorum
Dini olarak da eğer eşinden habersiz sütten keserken çok günah eşinin rızası olması gerekiyor .