Kizlar 36+3 olduk kizim bugun hic hareket etmedi sadece kendini top gibi ara ara kasti birde bu 4 5 gündür karnim asagiya indi vajinamda agriyor bilenler yazabilir mi dogum yakin demek midir?? Kizlar birde en son 35+2 de nst sancim cikmadi acile mi gitsem diyorum yoksa bu agrilar normal mi??