Hamileligimin öğrendiğimden beri ilişkiye giriyoruz karnımdan zorlanmyormda karnım çok büyümedi çünkü ilişkiden sonra acı da çekmiyorum yani bisey olmadı suan 7 . Ayındaym bi sıkıntı olur mu hamilelik boyu ilişkiye girmek doktor falan bisey de demedi ama