Çok mağdur oldum. Ben özel bir kurumda calısıyordum taki 29.haftaya kadar sonra işyeriyle sgk yatacagına dair anlaşmalı olarak ücretsiz izne ayrıldım. (KAĞIT VS İMZALAMADIM) bugün 32.hafta oldum iş yerime çalısamaz raporu vermeye gittim bana sgk bir bahane ederek yatmadıgını söyledi. Ama doğum paranı alabileceksin merak etme dedi. Cok sinirlendim, üzüldüm. Muhasebeci olan arkadasımla konustum bana yatmaz doğum paran sonucta 29.haftaya kadar yatmıs sgk dedi. İşyerine gidicem yarın eğer sgkmı yatırmazlarsa sgkya sikayet edeceğimi söylicem sonucta ücretsiz izne cıktıgıma dair kağıt vs imzalamadım. Muhasebeci veya bilgisi olan yardım ve fikirlerinizi bekliyorum bu konuda