Salata Ziynet4459 sıkınca geldi zaten kendiliğinden gelmedi internette çok şey yazıyor onun için tecrübeli olanlara sormak istedim
Sinemkaya43 meleklerin_annesii benn 36 haftalığim ve hiç göğsümde sıvı gelmedi etrafımdaki posttaki bir çok kişinin geldi bebim.gelmemesi normal mı
meleklerin_annesii Salata öğrenmiş oldun artık , zaten doğumdan 30 dk sonra veriliyor çok ama çok değerli 🌼🫶🏻Sağlıcakla al bebeğini kucağına
meleklerin_annesii Sinemkaya43 evet normal , bende de aynısı oldu gelmemesi daha iyi boşa akacağına bebeğine şifa olacak
Ziynet4459 Salata hayır ama sıkmak iyi değil ben 32+3 üm 28. Haftadan beri geliyor benimde ama sıkmıyorum 😁😁
Sinemkaya43 meleklerin_annesii herkezde oluyor bende olmadı diye endişelendim teşekkür ederim canım 🤍