Ben zaten tansiyon hastasıyım normalde ama hamileliğim boyunca bi sıkıntı yaşamadım şükür 4 hafta önce yani 34. Haftada doktora gittiğimde protein kaçağı olduğunu söyledi tansiyon takibi yapmamı değerim 14/9 un üzerine çıkarsa acile gitmemi söledi 2 günde bir sabah öğle akşam tansiyonumu ölçtüm gayet iyidi 2 hafta önce gittiğimdede protein kaçağı çıkmadı bu sefer tek başına kaçak bişey ifade etmiyor tansiyon önemli