Merhaba kızlar son 2 gündür bebeğim o pıt pıt atışlarını hissetmiyorum karnım da daha yumuşak. Bir yandan acaba gaz sorunum geçti, rahat tuvalete çıktım ondan mı diye düşünüyorum yani normal hale mi döndüm yoksa endişelenmeli miyim bilmiyorum. Geçen hafta karnım çok daha sertti. Doktor randevuma 16 gün var bu endişe beni iki gündür yıprattı. Daha önce bebek hareketini hissettim diyemem ama pıt pıt bir şeyler oluyordu. İki gündür yok. Ama iki gündür tuvalet sorunum da yok. Tecrübeliler ne düşünüyorsunuz