Ellia oldu tabi kuzum karnın büyüyor ya kan akışı azalıyor. Magnezyum içmiyorsan onu yazdır doktoruna. B12 ve D3 de kullanıyorum ben decavit de kullanıyorum. Valla düzenli kullanınca kemik ağrılarım bile geçti 33 haftalık gebeyim Yeni yeni mide asidinin ağzıma gelmesi sorunu dışında sorunumuz yok şükür 🙏🤗