Kizlar ocak ayinda tekrar ise basliyorum, oglum bir yasinda olmus oluyor. Bakacak kimsem olmadigi icin mecbur krese gidecek ama suanda emerek uyuyor. Oradada illaki uyumasi gerekiyor ama kara kara düsünüyorum nasil olacak?
Cok nadiren arabasiyla gezerken uyuyakaliyor onun disinda sadece emerek uyuyor. Emzik almiyor.
Ne yapabilirim acaba bana öneriniz varmi?