Meltemggg Kızlar yürüyüş yaparken termal takım giyineniz varmı böyle dar olup sıkmayanlardan ,yada hamileyken giymek sakıncalı olurmu
ElifKay4 Meltemggg normal pamuk bile olsa tayt giymek iyi değil kan akışı için. Termal taytlar su kaybınızı arttırır Allah korusun tansiyon düşmesi yaşarsınız bence tercih etmeyin 🌸