anneyim96 adehuS ben 28 haftalık hamileyim o kadar korkuyorum ki her gün rüyamda sezaryan oluyorum kalkamıyorum falan psikolojim çok bozuldu 🥺
adehuS anneyim96 Korku olması normal ama karamsar düşünmeyin,inanın bende çok korkuyorum ama olumsuz düşünmemeye çalışıyorum , evet belki zor belki kolay olacak ama geçecek,günlerce doğum sancısı çeken gördün mü hiç?
anneyim96 adehuS hayır tabi ki ama beynime engel olamıyorum maalesef baya korkutmuşlar beni hayırlısı olsun hakkımızda
adehuS anneyim96 Pozitif videolar izleyin doğum ile ilgili ve pozitif olan hikayeleri okuyun az da olsa umut oluyor insana. Ben bazen öyle bi gaza geliyorum ki o an sancım gelse başarırım diyorum
Bir_mucize_olsun1 adehuS malesef bu korkuyu biz senden alamayiz ama gerçekden o yaşadığın korkuyada aciyada değiyor biliyormusun 😌
adehuS Bir_mucize_olsun1 Değeceğinden şüphem yok zaten ama hiç yaşamadığım bişey olduğu için korkuyorum. Belki de çok kolay olacak belki zor bilinmezlik olduğu için korkuyorum
gozdeyagci adehuS diğer konu yine telkinle bir miktar rahatlatılabilir, ama vajinusmus konusunu siz doktorunuza söyleyin. En azından notlarında yer alsın. Eksik kalmasın.
adehuS gozdeyagci devlet hastanesine gidiyorum vajinismusun normal doğuma engel olmadığını söylediler umarım öyle olur
Mdngny adehuS bende doğumdan çok korkuyodum hemde aşırı stres yapiyodum ama bı sekilde dogurtuyolar seni merak etme olup bitiyo bir kaç saat içinde 😃sonra lohusalik bebek bakımı daha zor oluyor