anka01 Erken gebelik testi yapacağım ama ne zaman yapmalıyım ve nasıl kullanılıyor bilmiyorum bana yardımcı olur musunuz?
Tasbebek anka01 valla kuzum ben adetime bir gün kala erken gebelik yaptım negatif çıktı iki gün sonra normal test yaptım silik çizgi çıktı hiç kendini strese sokma adet günün şöyle bi bi hafta falan geçşin öyle yap bence
Mavidunyamm anka01 Testin markası ne . Bazıları idrarın içinde bekletiliyor bazıları damla yöntemi oluyo
Mavidunyamm anka01 Sabah ilk idrarla daha net sonuç çıkar. Ben sabah ilk idrarla yapmama rağmen Coook silik çizgi çıkmıştı
merveaws Valla ben adetime 6 gün kala yaptım ve sabah ilk idrar da değildi yine de çıktı sonuç yeni testler 6 gün kala bile gösteriyor.
anka01 Tasbebek bende adet olmam gerekıyorfu olmadım daha herhangi bir belirti de yk kaset testte erken gebelik testi de tek çizgi bilemiyorum belki de yoktur