Asl-123 Merhaba anneler bugun kan verdim beta 1872 çıktı falat ultrasonda doktor keseyi göremediğini söyledi, yeterli degil mi bu sayı keseyi görmek için acaba?
arirangg Asl-123 Canım genelde 1500 üstü kese görmek için yeterli. Ama ultrason cihazının kalitesi de çok önemli. Bir hafta daha bekle, görürsün inşallah. Belki ultrason cihazı çok iyi değldir
elvinimmm Benimde 4179 cikti ama randevusuz muayene etmiyolarmis diye bugun gittigim ozel hastanede doktora muayene olamadim heyecaginim kursağımda kaldı