eflinveannesi Kızlar bebisimiz doğdu 6 günlüğüz ama iki gündür büyük tuvaletini yapamıyor neden olabilir 🥺 mama da takviye yapıyoruz ondan diyorlar çözümü nedir varmı bilginiz
bykarakan eflinveannesi yeni doğanlarda 10 güne kadar kaka yapmama normal demişti doktorumuz ama bu sürede sancılandığı ya da gazı olduğunu düşünürseniz ılık duş masaj beslenme ardından gaz çıkarma gibi şeyler yapılabilir. Fitil vs kullanmak için erken sanıyorum
Egemen_ozgur_annesi eflinveannesi normal canım ama mama veriyorsan mamadan sonra azıcık su da vermelisin. Kendi sütün varsa mümkünse verme mama doyar merak etme. Anne sütünde ilk başta su ve şeker geliyor ya dengeliyor o çocuğu. Bir de emzirirken en son emzirdiğin meme ile başlamalısın.
meleklerin_annesii eflinveannesi mamadan da olabilir ama yenidoğan bebeklerde kabızlık normal görülen bişey küçük çay kaşığıyla zeytin yapı verebilirsiniz 🌼 Allah analı babalı büyütsün ..
Deemetibostnci Karnına masaj masaj yaptık yağladık bacaklarını karnına çekme hareketi yaptık pop deliğini masajladık derken salıverdi dene derim