Merhaba kızlar ben 36+2 haftalık hamileyim bugün doktorum normal Dogum istediğim için çatı muayenesi yaptı yaparken bir miktar kasma yaşadım eldiveninde hafif pembe bir renk olduğunu söyledim ve bunun normal olacağını eve gidince de olabilir korkmamam gerektiğini söyledi bebek zaten çok hareketli ama bu muayeneden sonra daha da hareketlendi ve ben çok fazla yürüyüş yaptığım için 2 cm açıklık olduğunu söyledi evde akıntıda kan gelmesi oldu pembe şekilde ama akıntım yoğun şekildeydi ben suan nişan olmasından korkuyorum çünkü bebek minyon kalıyor haftasına göre bu şekilde çatı muayenesi olup üstünden zaman gecen doğum yapmayan var mı