Simgenurg Kızlar 32+0ım kasılma sancı bunları bir tarif edebilir mi ben neyin ne oldugunu bılmıyorum karnımda arada bir kasılma hissediyorum bu normal mi 32 hafta hamişleri özellikle sizi bekliyorum siz neler yaşıyosunuz?
_ozlmm Simgenurg ben 34.haftadayım ama 30 dan beri kasılma yaşıyorum kasılma denilen şey bebeğin kendini toplaması ve topladığı yerin semsert olması ben öyle olunca okşuyorum karnımı bir kaç dakika içinde düzeliyor ☺️ Ama sancı hakkında bilgim yok sancım olmadı hiç
Bet-53 Simgenurg kasılma yalancı sancı demek annelerin korkmaması için genelde kasılma diyor doktorlar bu haftada ki sancılara bunlar yalancı ve ağrısını hissetmediğimiz sancılar arada bir olur yeri darlaştığından dolayı ve doğum yaklaştığından canım korkacak bir şey yok yani 😅