Ecem95 planlı bir hamilelik mi yoksa esinizin çok istemesi sonucu mu hamile kaldınız? Benim eşim çok ısrar etmişti hazır değildim evlendikten 4 ay sonra hamile kaldım. Ve sizin yaşadığınız durumları yaşadım. Asiri mide bulantısı, sırt ağrısı, uyku, ağlama, pişmanlık, eşime düşman olmuştum resmen. Erken hamile kaldığımı düşünüyordum çünkü. İçinizi rahatlatayim bu duygular geçiyor. Ama bi sure çekiyorsunuz malesef. Mide bulantısı için prilam yazmıştı doktorun şu an 34 haftalık hamileyim hala kullanıyorum. Bulantım hiç bi zaman geçmedi. Diğer konulara gelince zaten çocuk istiyordum bu yazdan sonra hamile kalmayı istemiştim ama artık seviniyorum bebeğim olacağı için bugün doğum çantami hazırladim.ilk günki nasıl bakarım korkusunun yerini, herseyi yaparım o güveni geldi. Kızımı saglıkla kucağıma alacağım günü bekliyorum.