benguuusk Sürekli çapak oluyor bazen açamıyor gözünü ne yapsam geçer doktora gittim göz kanallarına masaj yap dedi ama genede oluyor bilgisi olan var mı
ipekveatlas benguuusk bende 1 ay boyunca temizledim geçmedi hic bi sekilde resmen gözünden sümük akıyodu cocugun. antibiyotik damla kullandık 3 günde geçti