duuyqquu Eminebayrambey 31+5 de gittim muayeneye doktorum 34+1 de çağırdı ve nst e gireceğimi söyledi 30 erken sanırım
Neriman59 Ben 28 de girdim ağrım var diye şimdi tekrar gidicem şimdilik ağrı yok girermiyim bilmiyorum 31.haftadayim
Ebruka02 Eminebayrambey sancınız oluyorsa içiniz rahat etmek istiyorsa doktorunuza sorun girin tabii ki, başkasının kaçıncı haftada girdiğinin bir önemi yok.