Kızlar dün karnım çok ağrıdığı ve sureklı kustugum için hastaneye gittim bana idrar testi yaptır dedi yaptırdım baya yüksek derece de enfeksiyon çıktı sonra bebeğe ultrason dan baktı suyu iyi bebek iyi dedi Serum verdi bana serumdan snra eve gittim saat 9 civari su gelmeye başladı bende sandım çişimi tutmuştum o geliyor tecrubesizim😖 pijamam Baya ıslandı Snra geçti işte bende çiş sandım bugün de doktoruma gittim bebek hareket etmiyor diye bana dedi senin suyun azalmış suyun mu geldi bende anlattım durumu benı hemen perinatolojie yönlendirdi şimdi çam sakura hastanesine geldim acilden ebe alttan baktı bakmayın suyum geldi dediğim halde ve iyice su geldi bebek nasıl dedim cvp bile vermedi Yatışım verildi antibiyotik tedavisine baslancakmlç çok ağlıyorum çok korkuyorum ne yapacağım ben bebeğime bişey olacak mı 😢😢😢😢😢😢