Misrax Merhaba cinsiyet ögrenmek için özele gitmek dogru mu doktor bişey dermi ? 12+3 şuan haftaya gitmek istiyorum cuma günü ozaman 13+6 olacak yanlış mı olur beklesem daha mı dogru olur
pheobebuffay Misrax boşuna para verme bence net göremiyorlar 16. Hafta ve ya sonrasında git net olma ihtimali daha yüksek olur
-Papatya- Misrax 14+3 falandı doktorum kesin bir şey diyemem demişti. 16+5 te gittik yani dün kesin erkek dedi. Özel de olsa erken haftalarda kesin bir şey diyemiyorlar. Ben özele gidiyorum.
Esayser Bence çok erken bende 13+3 ama 18 kadar bekleyeceğim yanılmamak adına . Belki şey diyebilir doktor daha çok küçük tahminde bulunabilirim ama kesin olmamakla birlikte . Yani bidaha gitmek zorunda kalabilirsin
mylittlebabym Misrax hayır merak ettik geldik cinsiyetini dersin ne diyebilir ki. Ne kadar çok hasta o kadar iyi özel hastane için.😂
suelin Misrax 16-18 haftadan önce yanılma payı olabliyor siz bilirsiniz iyi bi doktorsa belki nokta atışı yapabilir
kalbimdekideniz Misrax ben çok iyi bi özel hastanede takipliydim. 17. Haftamda öğrendim pozisyondan dolayı. Yine de sen bilirsin. Bebiş gösterirse devlette de öğrenebilirsin.
girl_boy_annesi Misrax 20 yıl önce Annemler öyle yapmış 4.5 aylık olmasına rağmen devlet söylemiyormuş özel kliniğe gidip öğrenmiş beni ve erkek kardeşimi 🥰