Sevgili anneler bugün doktor kontrolüne geldim. 38+0 gebelik haftasındayim. Bebek 3700 kilo olduğu için doktor suni sancı ile yatırmak istedi ben normal doğum istediğinm için haftaya bu şans olmayacaktı çünkü . Kilo ve göbek çevresi fazla . Şu an göbek çevresi 40 hafta ile uyumlu. Öğleden sonra 4 te verdiler sanciyi az önce ebe kontoel ettim 4 saattir hiç açılma yok. Ne zaman olur acaba tahmini?