Damladamla123 Arkadaşlar hastane odasını organizasyon ile mi süsleyeceksiniz yoksa kendiniz mi?Ben organizasyon düşünmüyorum ama süslemeyi nasıl yapacaz doğum öncesi yada doğum sırasında eşim yapsa nasıl olur planlama bilemedim 😅
fatmaa37demi5 Damladamla123 ben öyle çok süsleme yapmayı dahi düşünmüyorum. Sadece kapıyı süslicez ve gelecek olan kisiler için hediyelikler hazırladım onları hazirlicaz
minikmucizemmmmmmm Damladamla123 benim de kuzenim ablamlar halledecek çok bişey değil zaten balonla az bir yeri susleyeceklee bide şerbet, çikolatalar fln için şeffaf masa olacak onun arkasına yapilcak balonlar çünkü çıkış yapacağımız gün çekim olcak 🤗
Selamcanim Damladamla123 Hiç Birşey yapmayacağım. O kadar masraf oldu ki Şuan 100 lira bile gözümde boşa masraf. Doğurup ağrısız evime gelmek ve kimsenin ziyarete gelmemesini istiyorum. 😮💨😂
fatmaa37demi5 Damladamla123 ee tabi orda sancı çekerken onu düşünecek halim yok😅 hepsini poşetin içine koydum. Çantaları alırken bunlari da unutma dedim artık kapi süsünü de eşim yada ailemden biri halletsin bi zahmet😅 zaten bin defa şunu takin diyip milleti biktiririm