Kızlar selam, bu benim ilk hamileliğim. Bi yandan bebeğe kavuşma hissi harika bi yandan da ruh halim aşırı değişken, çoğu zaman özgürlüğüm kısıtlanmış, hayatım artık eskisi gibi olmayacak gibi geliyor, çoğunlukla gergin ve mutsuzum. Terapistim hepsinin normal ve hormonlardan olduğunu söylese de ileriden daha çok korkuyorum( 15. Haftamdayım ) siz kaçıncı haftanızdasınız ve nasıl bir ruh hali içindesiniz??