Kızlar 5 cm kadar çikolata kistim varmış ve bir de yumurtalıkların birbirine yapışık dedi doktor. Bu durumda olan var mı? Süreç nasıl ilerledi bana yardımcı olur musunuz?
Bir de 5 haftalık hamileyim doktor yüksek ihtimalle dış gebelik dedi yarın tekrar kontrolüm var beta hcg istenen seviyede değilse ve ultrason da hala gözükmüyorsa kese düşük iğnesi olacağım..