Bnmv-1 Kızlar 34 . Haftaya kadar aspirin kullanmam gerekiyormuş ilaç ismi ne bilmiyorum doktor bugün yazıcam sana dedi ama ilaçlarıma bakıyorum aspirinle alakalı bir ilaç yok yazmaya unutmuş ne yapmalıyım tekrardan gitsem yazarmı ?
A_syma Bnmv-1 Mesaj atin ozel takipliyseniz. Yazar kod atar sizde alirsiniz. Gitmeden olur doktorunuz ozeldeyse.
Ssari1903 Bnmv-1 coraspin veriyorlar hamilelere ama ben 9. Haftamda başlayıp 36 ya kadar kullanmıştım bu haftadan sonra niye yazdı o u anlamadım. Yazmasına gerek bile yok coraspin 100 mg direk alabilrsinz
Minikbiranneem Ssari1903 ben öyle bi ilaç hiç kullanmadım 16. Haftam bence sormadan almayın tekrar gidin
Ssari1903 Minikbiranneem ben 9. Haftadan itibaren kullandım her akşam hemde sigara içtiğin için demişti doktor. Asprin tek çeşit hamileler için onun için diyorum gitmesine gerek yok diye kendi bilir tabi
Minikbiranneem Ssari1903 Bende sigara kullanıyorum aslında ama doktorum böyle bisey soylemedi söylediğimde doğrudur ben sadece fikrimi soyledim
QUEEN088 Bnmv-1 Aspirincardio 100mg ben içiyordum sonra trombo ass 100mg kullandım Coraaspirin100mg kullana bilirsin.Yinede doktora yaz inşeAllah cevaplar💓