Nagihan2424 Merhaba dün kontrol için gelmiştim 3 cm acilma var diye yatisim yapıldı şimdi 4 cm ilerleme yok ama ne yapmam lazım bilemedim sancılarım da çok bana dua edin lütfen
gulsah_12 Nagihan2424 suni sancı verdilermi peki banada yatış yaptılar ben yatmadım iki gündür hala doğurmadım 🙈
Deemetibostnci Nagihan2424 ah bacım evde bekleseydin keşke hh dün dogum yaptım evde çektim geldim daha iyi olurdu
Melikemercimek Canım ılık duş sancıyı hafifletiyor diyorlardı. Birde pilates topunda zıplama falan da açılmayı hızlandırıyormuş. İstersen sıcak suya da otur onu da duymuştum
Melikemercimek Allah yardımcın olsun inşallah tez zamanda hayırlısı ile kolaylık yavrunu kucağına al amin
KeremikoBayky Moco_44 Bir fincan kaynar suya 3 4 tane hurma koy 10-15 dakka bekle iç canım sonra içindeki vurmasın da yersin şifa olsun
Moco_44 KeremikoBayky amin çok teşekkür ederim 😍 inşallah kolay doğumum olur. Bende çekirdeklerini ayırdım kaynatiyim dedim 😁 yalnış yapacakmışım
gulsah_12 Deemetibostnci herkez öyle dıyo ama 41 haftalık oldu nerdeyse korkmuyoda değilim çok şükür hareketlerını hıssedıyorum gerçi