Berattahaannesi Canlar yeni dogum yaptım 5 gün oldu oğlum 19 değerinde sarilik geçiriyor şuan hastanede yatistadayiz başına gelen var mı ne zamana kadar geçiyor….çok korkuyorum dualarınızı bekliyorum Allah rızası için 🤲🤲🤲
Deletedmom_110 Berattahaannesi bizimki de 17.5 idi ben saatte bir emzirdim bazen daha da sık arada mama da verdim gün içinde birkaç kez güneşe çıkardım ve sarı olan herşeyi bebeğimden uzaklaştırdım günden güne düştü sakın sarı örtü vs o tür şeyler kullanma eski kafaların cahilce davranışları bebeği daha çok sarartıyo canım inşallah atlatırsınız hemen bol bol emzir tek çaresi bu
umyahsen Berattahaannesi öncelikle Rabb’im şifalar versin miniğinize 🤗🤲 bnm kızımda 17 değerinde yatış yaptı yenidoğan yoğun bakımında 5 gün kontrolünde. Akşam 4-5 gibi yattı sabah çok şükür 9da aradılar gelip alabilirsiniz diye 🤲 biz bu süreçte öğretmen evinde kaldık ve sütümi iki saatte bir sağıp eşim yenidoğan yoğun bakımına bırakıp geldi sabaha kadar bu böyle devam etti. Çok şükür geçti. Geçicektir Allah’ın izniyle siz sütünüzü sağıp ona verin daha çabuk iyileşecektir. Öyle bir durum olamıyorsa hemşireler ona iyi bakıyordur eminim canım 🤲🤗 tekrar çok geçmiş olsunnnn Rabb’im şifa versin inşallah 🤗🤲
ozumunannesi Berattahaannesi geçmiş olsun nasıl oldu. Biz de bugün kontrole geldik 4 günlüğüz. 16,6 çıktı değerimiz fototerapi alıyor şu an. ☹️
gulin-35 Berattahaannesi genelde aclıktan yukselır ben ılk bır hafta cok az mama verdım kasık bıberonla sarılık olmadı
Minigimle Bizde 17 de 2 gece yatmıştık 2 saate bir alıyordum emzirmek icin cok şükür sıkıntı olmadan atlattık
Berattahaannesi Allah razı olsun canlar evlat gerçek çok farklı bir şey ilk gebeligim ağlıyorum dayanamıyorum o haline dualarınızı nolur eksik etmeyin inşallah Rabbım oglumada tüm yatan bebeklerede safi ismiyle şifa versin inşallah 🤲🤲🤲😭😭😭
Berattahaannesi ozumunannesi Hamd olsun kuzum rabbime düştü bizimki de bu sefer doktor enfeksiyon ve guatirdqn bizi 1 hafta burdayız diyor kalp kontrolünde yapacaklar yarın Allah rızası için bol bol dua edin Rabbım safi ismiyle şifa versin inşallah bütün bebeklerimize 🤲😢😢