Babymomms Hanımlar ben doğum yapalı 15 gün oldu, bebeğimi emziriyorum ve her emzirme sonrası bi 10 dakika sonra göğüslerimde ağrı başlıyor. Eğer göğüsüm sert kalırsa sağıyorum zaten, ne yapmam gerekiyor bilmiyorum canım yanıyor
Umran__37 Babymomms bendede oluyo canim ara ara gogusunu tam bosalt emzirirken ben oyle yapuyorum o zaman rshatliyo surekli emzirme yap ole sistiginde ☺️
Babymomms Umran__37 her emzirmeden sonra sağıyorum zaten yanlış mı yapıyorum acaba sadece sertlik çok olunca mı tam boşaltsam