32 haftalık hamileyim. doktorum aksi gerekmedikçe normal doğumdan yana. açıkçası ben de bu sürede kilo almadım, ödemim yok. bebeğin başı aşağıda vs. yani normal doğum yapabilmek için gerekli şartları şu an sağlıyorum çok şükür. ama hep aklıma şu takılıyor: normal doğumda mı risk daha fazla sezaeyende mi? bazen bebeğin nefessiz kalması gibi şeyler oluyomuş normal doğumda. bu beni çok korkutuyor. sizin var mı bilginiz?