KeremikoBayky Anonim11 Ben inanmıyorum ama yinede kestirmedim çünkü annem kestirmemi istemiyor onun tribini çekmemek için kestirmedim
ElifKay4 Anonim11 niçin sorun olsun hiç düşünmeyin öyle şeyler kimsenin ömrü pamuk ipliğine bağlı değil. Ben sıcaklardan o kadar bunaldım ki elimden gelse sıfıra vurduracağım ama sonra bu psikolojiyle delirmiyim diye zor tutuyorum kendimi 😅
Melihinannesi Neden olsun batıl inanç yok ömrü kısalır yok bilmem ne haşa Allah bu kulum saçını kestirdi çocuğun ömrü kısalsın mı diyecek 😅
mutluanne3510 Benim de annem kestirme diyordu,actim hocaları dinlettim😅 Batıl dediklerini o da duydu. Sonra da kestirdim mis gibi de rahatladım. Zaten hamilelikte kilo alıyoruz, bir de bakımsız saçlar vs.kestirmesem kendimi kötü hissedecektim