Edas Kızlar 4 aylık hamileyim hoca rahim kısalığı var 2.5 dedi progesteron fitil önerdi sizde de böyle olan var mı
ays-e Edas benim 14.haftamdan itibaren vardı ama 3.2ydi 2.5 altına düşerse serklaj düşünürüz demişti sonra 26.haftamda düşmeye başladı geç kaldık dedi doktorum Eğer 2.5sa bence farklı bir doktora da görünün ve gerekiyorsa önleyici serklaj işlemi yaptırın geç kalmadan öyle süreci daha rahat atlatırsınız ben ilaç,iğne,fitille 33.haftama geldim ama psikolojik olarak çok çok yıprandım serklajlı olsaydım eminim kendimi daha güvende hissederdim daha iyi ilerlerdi sürecim
QUEEN088 Edas Kısalma çokmuş haftanda küçük bence serklaj olman gerekir.Bende 3.0di doktor düşse yapıcaz söyledi.Ama hala igne fitille durdurmaya çalışıyoruz.Şimdi 3.5di
Fattuma Edas benimde 18.haftada 2.2 dendi,bir doktor gec kaldık yapamayiz dedi,doktorumu degistirdim,o doktor hemen yapti,simdi 30+6′yız hamdolsun 🥲 rahatladim serklajdan sonra
bluepoint Edas diğer ultrason yönetmi daha güvenilir oluyor bu ölçümde isterseniz başka bir hekime tekrar kontrol yaptırın
Sedaduru Edas canım bende 4 aylığım karından ultrasonla 3cm dedi ve sınırdasın dedi yarın perinatoloja gidicem sende bence perinatoloğa git