34_34 Asla önermiyorum 🙅♀️ tam bir dolandırıcılık haziran da gittiğimizde bize doğum ve muayene ücretlerini sabitleyeceklerini söylediler ve bende tanıdıklarımı da götürdüm temmuzda muayeneye zam geldi biz sadece doğumu sabitlemiştik dediler 4000 tl ye sonra geçen hafta gittim doğum parası sabit değil asgari ücrete iki defa zam geldi dediler ve ben sordum da öğrendim kimse beni arayıp söylemedi yani doğuma gitsem tam bir sürpriz resmen salak yerine koymak tanıdıklarıma karşı da yalancı durumuna düştüm mahcup oldum tam bir özel hastane dolandırıcılığı sakın gitmeyin