Arkadaşlar 40+4 hamileyim doğum sancılari da var bugün öyle bir mide ağrısı çekiyorum ki afedersiniz ishal ve kusma da dahil dayanamadım acile gittim bişey yapamayız dediler geri yolladılar şimdi heran doğum olabilir ishal nasıl geçecek bilmiyorum evde yapacağım bişey bilen var mı çok fenayım🥺