Kızlar korkmayın bende sezeryan oldum 39 haftalikken tansiyonum cok yükseliyordu suyum azdı diye ilk doğum yaptığım günden bugüne kadar sadece kendim ilgilendim herseyle ev dahil bebisimi kendim yıkadım hep herseyini kendim yaptım hamileykende tansiyonum cok yükselmesine rağmen doğuma giderken paspas atarak çıktım evden ne kadar çok düzeltmek isterseniz okadar hızlı oluyor mecbur hissedin kendinizi ve bebeğinize en çok siz ilgilenin ilk bebeğim benim 24 yaşındayım doğum yapalı tam 3 Ay oldu bugun her sürecte yalnızdım ve çok mutluyum kimsenin eline kalmak beni mutlu etmeyecekti 13 yasinda kardeşim var onu ben büyüttüm hep oyuzdsn de biraz bilgim vardi panik te değilim şükürler olsun iyi gidiyor inanın bana 5.syimda covid oldum zaten o zamandan bugüne kadar çok olumsuzluklar çok sorunlar yaşadım iki güne kadar hala ağlıyordum ama bir gülüşü dünyaya bedel ve bende çok mutluyum başarmak zor evet ama bunu başardım çevremdeki insanlar yüzünden zor ama isteyince rabbim kolaylaştırıyor ameliyat olduğum andan 2 saat sonrasından itibaren hep ayaktayım cok canım yandı ilk günlerde ama sonra geçti korkmayın biz güçlüyüz ya Allah diyip yols devam ediyoruz rabbjm hepinize sağlıkla doğum yapmayı sagliklamutlukla kucağınıza bebisinizi alabilmeyi nasip etsin hayırlı geceler 🤍