Annesininportakali53 Yagmurrr_ ben yiyorum tabi kizartiyorsan yani sadece ortadaki o büyüğü bütün şekilde alıp geri kalanını çıtır çıtır yiyorum öyle etinin içinde ufacık olanlar zaten iyice kizartilinca pişmiş oluyor
OksijenliSu Yagmurrr_ O zaman bebeğin kemikleri kılçıktan olur ve dünyaya bir balık olarak gelir. 😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒